våår!

wihio jag blev så glad av att vara ute i solen att jag kom ihåg att det är typ en månad sedan jag bloggade :D
mycket har hänt! sitter just nu vid min nya bärbara dator, så finally kan jag sitta i sängen och vid datorn samtidigt.. inte en dag för tidigt! det bästa av allt är att våren är här! både igår och idag har solen skinit och det är hyfsat varmt... inte i skuggan dock vilket jag fick erfara igår när jag var i malmö. jag, frida o jasse var på hundutställning först, och sen på trav på jägersro resten av dagen. kul men vääldigt kallt att sitta still i skuggan, tårna tappa känsel kan man säga.. aja det var kul att kolla på trav, med tanke på att jag ska praktisera i travstallet på jägersro hela maj månad! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0