torsdag

ååh vilken härlig sovmorgon det blev. fast mamma sabba den lite genom att komma inspringande kl 7 och frågade om jag inte skulle upp. Jag var helt yr.. men fick ur mig att jag inte skulle upp innan jag däckade igen. hur kan jag vara så himla trött alltid? nåja..
kladdkakan med kokostosca smakade som en drööm :) och ännu godare var resterna av den som jag smaskade i mig idag till lunch, kall och stelnad, superguudd!
är verkligen 100% kakmonster! tur att jag tränar en del själv iallafall. igår cyklade jag som vanligt en mil och gjorde situps. fast är rätt trist träning ju.. därför ska det bli kul att testa på kickboxning imorgonkväll. åååh vad jag längtar efter lite spö, haha! ;D


supergod lunch, som gör en lagom mätt. en stor tomat, typ 1/4dels
gurka samt vanlig påläggsskinka eller julskinka, delat i bitar. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0