next - englissssh

och det ska bli himla kul... nja inte direkt va!
men men, det är bara att kämpa på. denna dagen har kännts så sjukt lång. har haft fysik och biologi hela förmiddagen. kändes som en hel vecka eller nåt :S engelska och projektarbete kvar, sen slutar jag.

när jag kommer hem ska jag ut med bezzie, läsa lite fysik o kolla på tv. en lugn o trist, vanlig tisdag alltså. har redan börjat komma in i vardagen igen.

annat då? jo jag har bestämt mig för att börja på boxning. förmodligen kickboxning. ska antingen börja nu i vår eller nästa termin. är kanske redan fullt i vårkurserna. men ja.. sen får ni akta er för mig, jag har mycket ilska att ta ut ;)

Kommentarer
Postat av: emma

okej vad bra =) det är fint med mig med=)gjort i dag? :)

2011-01-11 @ 16:37:49
URL: http://emmanicklassonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0