måndag..

suck.. inte på humör. datorn hemma vågar jag inte sätta igång, är rädd att alla bilder och arbeten ska försvinna. måste fixa det i veckan. blir dyrt att hyra nån snubbe som kan fixa det bara.
klädsim idag, vilket var skoj men jobbigt! :D bad news, vi ska ha bad 2 veckor till.. suck..
kvar av dagen är matte och hundkurs.. slutar vid fyra och då kanske jag ska baka kladdkaka. eller nej det hinner jag inte förresten, har en del annat att fixa..
mer då? inget vad jag vet.. supertråkig vecka som väntar mig.. visst låter jag positiv?;)

bakom mig sitter en snubbe och smaskar i sig thaimat. med tanke på hans storlek hade han kunnat skippa den måltiden. så hade han besparat mig den ankommande huvudvärken... gah

SNÖAR DET UTE?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0