gott nytt år!

ja ett försenat god jul och gott nytt år till er alla :) hoppas ni har haft grymt bra lov/semester!
själv har jag haft fullt upp med kompisar, hund, skolarbete mm..
nyår var grymt bra med massa mat och fyrverkerier. tyvärr är min hund så himla rädd för allt oljud att hon blir helt galen. darrar och flåsar som en dåre. därför är jag tvungen att fira nyår hemma alltid. men det var väldigt mysigt ändå! :)

idag har jag varit i stallet med frida hela dagen. ett grymt äventyr. red cobby för första gången sen jag var typ 11? tiden går så fort...
hemvägen blev dramatisk. mörkt ute, försenade till bussen som det är typ 2 km att gå till. vi sprang som dårar i snön, iklädda ridskor o ridhjälmarna slängandes på armarna. måste ha sett helt störda ut. nåja väl framme vid hållplatsen var det kolmörkt. som tur är lyckades busschauffören se oss.. annars hade vi stått där sjukt länge.
fick sån sjuk skoskav att jag håller på att smälla av nu. dessutom luktar jag helt fränt av hästsvett.. så nu ska jag sluta blogga och släpa mig ner i duschen istället!

Kommentarer
Postat av: caroline

exakt :D

2011-01-09 @ 10:04:42
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0