chill out

sitter o myyyser med min lilla voffe. var i skolan en timme i förmiddags. blev mest att prata. sen stack jag hem, liksom de andra. imorgon är det ledigt. så ja, detta är ett riktigt härligt slut på veckan. dock måste jag tyvärr läsa på inför fysikprovet som är nästa vecka. tror det är på tisdag? hmm.. är inte helt säker.
nåja. det som mestadels tar upp mina tankar just nu är utlandsresan som jag tänker göra, antagligen till hösten. ska försöka kombinera praktiken som vi har i fyra veckor med mitt projektarbete som jag snart ska sätta igång med. själva projektet ska jag sedan kombinera med kursen projekt o småföretagande. smart va? ;)

har fått en länk av jasse till en volontärarbets resa till Namibia. Ta hand om lejon, geparder, leoparder, zebror, hästar.. och massa andra djur, i Afrika, i fyra veckor. Skulle det möjligtvis kunna bli bättre? nej, skulle inte tro det va! :D ♥ ååh jag hoppas verkligen det blir av!



Kommentarer
Postat av: anonym

hehe =) Göra ngt kul ikväll? <3

2011-01-13 @ 16:01:54
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: emma

ja att det är det är så gulligt:D<3

2011-01-13 @ 18:35:06
URL: http://emmanicklassonsliv.blogg.se/
Postat av: Emilia

Åh nej du får inte åka, kommer sakna ihjäl mej då!! fast det verkar väldigt roligt :)<3

2011-01-13 @ 20:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0