torsdag

idag har jag varit så duktig att jag är helt stolt över mig själv! Gjort klart hundrasuppgiften, lämnat in kemi labbrapport, tagit tag i utlandsresan samt fixat handledare till mitt projektarbete. Dessutom har jag gjort hälften av uppgifterna på fysikinlämningsprovet.. innan det tog stopp. fattar verkligen inte någonting.. och då känns det inte som någon vits att fortsätta.
haha jag och jasmine skulle egentligen gå till rektorn för att lägga fram reseplanen till namibia och tigga pengar, men vi fegade ur. får fixa det imorgon eller nästa vecka. Som en lärare sa idag "det är rektorn som sitter på den tjocka plånboken". hahah! måste lära mig hur man övertalar på bästa sätt.. är bra på att övertala mina föräldrar och kompisar, men blir kanske lite värre denna gången. hmm

och min dator står fortfarande med sladden urdragen där hemma. önskar att jag vore lite teknisk och kunde få väck viruset på egen hand men.. mitt intresse för tekniska prylar är verkligen svalt. framför allt datorer.. djävulens påhitt.


åh vad jag längtar till sommaren... speciellt alla grillkvällar med
marshmallows... ÅH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0