vaa?

okej vart f-n tar veckorna vägen?!!? snart är jag inne på sista veckan av praktiken. jesus vad snabbt tiden går!

Nåja.. denna helgen har varit lugn, har inte orkat göra något speciellt eftersom jag känner mig lite lost för tillfället.
ska bli skönt att lämna denna veckan bakom mig :)

hmm vad händer i veckan förutom praktiken? ingen aning!

vilket sjukt onödigt inlägg detta var.. bara kände för att uppdatera lite. kan dock inte komma på något vettigt att skriva, och mina mindre vettiga tankar bör nog inte offentliggöras.

MEN: gud vad glad jag är att det j-kla valet snart är över! Reklam exakt överallt ju. Så sjukt trött på det.
Ska jag gissa hur valet slutar så säger jag nog att Moderaterna förmodligen vinner. Dessutom tror jag att Sverigedemokraterna kommer in i riksdagen. Får väl se om jag har rätt :)

Gókväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0