muffins & idolkväll!

hallu!
kvällen har spenderats i soffan med after eight-muffins, egenblandad mango-läsk och ett nice avsnitt av idol :)
herregud vad dåliga personer som går vidare alltså, helt sjukt! min favorit än så länge är Jay. får se om det håller i sig!

bara två dagar kvar på praktiken och jag börjar få panik. tillbaks till verkligheten med plugg o annat tråkigt nästa vecka, hur ska jag överleva?! har trots allt inte gjort något i skolan sen innan sommarlovet.. njutbara månader måste jag säga!

lyssnar på just nu: Kato feat. Jon- Turn the lights off


nåja, nu måste jag gå och lägga mig. ska upp innan 6, varje jäkla morgon.. och jag som är så himla morgontrött.. suck

 

godnatt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

- tack :)

2010-09-23 @ 08:58:06
URL: http://jlunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0