fryyser

jäklar vad kallt det är! usch jag hatar hösten och allt som har med den att göra.

sitter i datorsalen och ska typ göra en labbrapport till fysiken, men varken jag eller min s.k. labbpartner har en aning om vart vi ska börja.. därför sitter vi och gör lite onödiga grejer istället, typ bloggar och kollar facebook ;)

vad händer i veckan.. ? det blir väl en massa plugg som vanligt, sen pingisträningar och lite sånt. på fredag åker jg till karlskrona för att spela min första pingistävling sen i våras. väntar mig inte nån grym comeback direkt, men vore ju kul om det går bra :) kommer nog inte hem förren söndag kväll. Så jag har alltså fullt upp hela denna veckan, och nästa blir lika späckad, med tre agilitytävlingar på en enda vecka! det är avslutning på regionstävlingarna, lag-RM och klubbmästerkap. tisdag, lördag och söndag. både bezzie och jag kommer vara helt slutkörda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0