fredag igen!

hallå allesamman!
fredag idag, sitter i datorsalen med jasse och mumsar på kladdkaka och dricker kaffe :)
har räknat lite rationella uttryck, fattar ärligt talat noll. så nu har jag gett upp, får göra det någon annan dag..
i helgen ska jag tävla både lördag och söndag med lilla Bezzie. hoppas det går bra!
tävlade ju i tisdags med, och det blev ännu en sammanlagd vinst, så vi fick hem vandringsbucklan för tredje året i rad. duktiga lilla hund!♥

vad mer.. jo ska även hinna med att plugga lite, förmodligen på söndag kväll. har skitstora prov nästa vecka. träningslära på måndag och psykologi på onsdag.. jippi! höhö

men nej nu ska jag vara positiv! igår fick jag o jasse äntligen tummen ur.. och gjorde en sjukt dryg och svår labbrapport om densitet på småsten i fysik. somnade nästan av tristess. men nu är den KLAR! nu har vi bara tusen grejer till att göra.

ikväll är det dags att titta på idol igen, veckorna går så himla fort alltså! skulle vara beatles-tema tydligen, spännande. Olle och Jay till final i globen, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0