Lov=vila? No way!

Helluu allihop.
Redan torsdag idag, lovet går så himla fort. Dock har det inte varit så mycket lov för min del, förutom att jag har haft sovmorgon. Har försökt skriva en massa på projektarbetet om sniffning/magic mushrooms. Först nu idag på förmiddagen har jag orkat att verkligen ta tag i det ordentligt och skrivit något vettigt. Jag jobbar verkligen som bäst under tidspress, annars blir det inte något av saken liksom. Nu är jag så gott som klar med min del av arbetet, ska bara sättas ihop med jasses del, och sedan göras en powerpoint presentation. Den hoppas jag dock att jasse tar tag i, eftersom jag inte fattar hur man gör med powerpoint programet. Kanske det är dags att lära sig det snart..?

Nåja.. ska börja skriva på avelsetik arbetet med, herregud det är verkligen bråttom att få det klart. Svårt som fan är det också.. Vet inte alls vad jag ska skriva. Huh

Så vad har mer hänt på lovet då? Inte mycket måste jag säga. Har tränat en hel del styrketräning här hemma, så att jag ska ha något att skriva i den dryga jäkla träningsdagboken. Även cyklat på motionscykeln istället för att sticka ut i skogen och springa. Är ju inte speciellt roligt väder att ge sig ut i..
I tisdags träffade jag my wifey Frida hela dagen. träffade hennes nya bebisar, två pyttesmå diamantduvor. Supersöta måste jag säga! Haha de är inte handtama så blev lite liv när de rymde ur buren och flög runt i fridas rum. Tog lite tid för henne att fånga dem!


igår var jag och bowlade med Ida, som jag inte träffat på aslänge. Skojigt att träffa den dampiga människan igen, har saknat henne faktiskt! Själva bowlingen var dock inte så kul, vi var lika kassa båda två, och två pensionärer på banan bredvid oss stank svett så man mådde helt illa. UHG! Dessutom var det ljust i hallen(!) har aldrig spelat med lyset tänt, det blev ju sjukt tråkig stämning liksom.. Dessutom lyckades jag på något sätt paja vår bana så allt hängde sig. Höhö vet inte hur det kunde hända. Men vi fick som tur är byta bana och fortsätta spela :)

jag och en sweeet nymfparakit för en vecka sedan, fågelparken Helsingborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0