gomorron!

skolan är igång igen, och jag har massor att göra! nyss gjort klart en massa klyddiga frågor om L80 och L180. Lagen om hållning sällskapsdjur och lagen om hållning av djurparksdjur... se, där lärde ni garanterat er något nytt ;)

har inget planerat inför dagen, kommer inte hem förrän 4.. då ska jag nog räkna matte, har massor av tal att göra. ska iaf försöka hinna kolla på ett inspelat avsnitt av Top Model. :)

ja veckan kommer nog mest bestå av plugg. det gör mig inte så mycket, vädret är ändå kasst, så finns inte mycket kul att hitta på ändå. och det är ganska mysigt att sätta sig med en kopp varm choklad i mitt mysiga rum o räkna lite matte, när regnet öser ner utanför. (försöker intala mig själv det iaf, höhö)

nu ska jag fortsätta kolla in lite grejer... see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0