gomorron!

har haft problem med bloggen de senaste dagarna, hoppas detta inlägget funkar :)

morgonen började inte så bra, var sjukt trött, tittade ut och såg att regnet vräkte ner. blev dock på bättre humör när mammi erbjöd sig att köra mig till skolan. såå skönt! (har visserligen bara några minuter i nerförsbacke på cykel, men ändå, hade blivit dyngsur!)
idag har en ny kurs startat upp, estetisk verksamhet. verkar hyfsat flummigt, haha. läraren verkar dock väldigt bra, alltid ett stort plus!

snart börjar svenska lektionen, och sen fysik. hela eftermiddagen ägnas sen till 3 timmars-pass av psykologi..

jag har bestämt mig för att bli nyttig- IGEN. haha lyckades inte speciellt bra förra gången men, denna gången ska det gå!
äter alltså frukost som jag brukar, bestående av en macka utan pålägg, samt ett glas juice.
mellanmål; äpple. lunch; typ några tuggor av den äckliga skolmaten. fika när jag kommer hem; unnar mig lite varm choklad, hehe, samt en clementin. kvällsmat; husmanskost.

ska skippa att äta kakor på kvällarna, får se hur det går!

i övrigt tränar jag varje dag. antingen cykling 1,5 mil á 30 min, eller styrketräning 30 min; situps, benlyft, hantlar mm.

till jul kommer jag vara perfect fit, smal, muskulös o gryyym ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0