fredagmorgon innebär kaffe & kladdkaka

det har blivit en dålig vana.. varje fredagmorgon går vi till cafeterian och köper kladdkaka o kaffe. hmmm... inte bra!
men det är så himla gott och man måste ju unna sig lite smaskiga grejer ibland (:

hela förmiddagen är det matte... och i eftermiddag redovisning av samhälle. faktiskt inte nervös, för en gångs skull.

harry potter med frida igårkväll alltså.. blev sjuukt mätt på alla popcorn. en kärring bredvid mig suckade varje gång jag stoppade in popcorn i flabben, vilket jag tyckte var grymt roligt. smaskade ännu högre bara för att störa henne. haha ibland är det så kul att vara elak, i alla fall mot sura människor. hihhi!
själva filmen var väl helt okej. fina effekter o så men ganska långtråkig, hände inte så mycket. nåja.. bättre än vad jag trodde iaf. och nu har jag lärt mig vem voldemort är.

ikväll ska jag väl tampas lite mot ångesten i guess. tur att det är idol, mår alltid så bra när jag hör Jay sjunga! :)

nä nu måste jag ta mig i kragen o göra nåt vettigt antar jag..

Kommentarer
Postat av: Cissi

Några planer inför helgen? =)

2010-11-26 @ 10:25:47
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0