finito

förlåt att det inte har blivit någon uppdatering alls i veckan, men har haft det lite jobbigt. tog slut med min kille och har varit lite nere. men nu är jag fit for fight igen, har insett att jag är värd så mycket bättre! :)

precis kommit hem från skolan, gjorde endast ett prov idag, sedan slutade vi,. redigt gött! imorgon blir det desto värre.. bland annat en sjukligt jobbig redovisning som jag snart måste börja öva inför.. :/

ikväll ska jag och frida på bio och se harry potter. inte allt för sugen på att se den, men ja, vad gör man inte för sina vänner? haha. ska bli nice att träffa frida dock, samt att käka lite popcorn.

min diet går väl sådär.. äter inte så mycket onyttigt faktiskt, och tränar min lilla mage varje kväll. snart får man väl magrutor, haha ;)


haha herregud vilken gammal bild.
vad duktig jag var på den tiden. nu är det
bara plugg som gäller :(


Kommentarer
Postat av: Laila

borde med träna magen varje kväll =)

2010-11-25 @ 13:22:50
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Eila J

Kul att du också gillar den. Gillar du Enrique Iglesias förövrigt då? :D

2010-11-25 @ 16:14:20
URL: http://elfj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0