buisy day!

idag blir det inte någon vila alls.. satt igång med engelska B nu i förmiddags, kommer hem från skolan typ vid halv 4, och då ska jag sätta mig direkt och råplugga inför psykologiprovet som tyvärr är imorgon.
någon som är duktig på behaviorismen och det kognitiva perspektivet? isåfall är ni mer än välkomna att höra av er! (a)

annat då.. jo livet rullar väl på, kommer allt närmre jullovet, men jag längtar faktiskt inte så mycket som jag skulle gjort om allt varit som för två veckor sedan. nåja, får väl hitta på med något kul iaf. Nyår är ju alltid uppskattat, julen däremot är inte min grej.


vad taskig ivan pavlov var mot sina hundar. operera in slangar o shit i dem



Kommentarer
Postat av: Felicia

Jullooooov vill jag ha nu!!!!!!! :D



SV: ja älskaar det, du måste pröva det, inte bara en gång utan fler, ibladn giillar man inte det första gången ;)



PUSS

2010-11-30 @ 15:12:43
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Laila

söt hund :) shettland sheepdog va? =)

2010-11-30 @ 19:10:43
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0