nervig tisdagsmorgon!

godmorgon! idag ska jag sitta hela förmiddagen och plugga inför provet tänkte jag, funnyfunny!
har provet sist idag, klockan kvart i två till kvart i fyra, kan det bli bättre? men nej, nu ska jag vara positiv!
hmm.. vädret är fint idag, fast det är rätt kallt. men ja, känns som vår iaf :)
idag har jag på mig mina nya leggins, vita som är jättefina och somriga. köpte dem och en hel del annat på shoppingrundan i stockholm.

jaja, ska kolla in fronter nu och se om några uppgifter är betygsatta. håll tummarna för mig i eftermiddag!!♥


sånt här intressant kommer förmodligen komma på provet..


Davidsstjärnan-David var

den kung som gjorde Israel

till ett mäktigt rike och

Jerusalem till huvudstad

cirka 1000 f.Kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0