JAAA

OHYES! Vi är lediga imorgon och på torsdag verkar det som!! Kan det bli bättre?! :D kommer förvisso vara tvungen att göra en massa skoluppgifter, men ändå, så jäkla gött! Wiiie!

Förmiddagen har däremot inte varit härlig. har haft nationella i engelska hela förmiddagen, läs och hörförståelse. får verkligen gröt i öronen när det är hörförståelse. känns som att de pratar arabiska eller nåt...
dessutom är jag lite halvt sjuk innu, så var helt slut i hjärnan. När jag kom hem från skolan igår mådde jag kasst, plus att jag har jätteont i mina skulderblad alltid nuförtiden. så det blev ingen pingisträning för min del. fick smörja in mig i en massa tigerbalsam.. usch vad det stinker. fick även lite massage där hemma, gött.

I eftermiddag har jag svenska och religion, ska även prata med laban. sen slutar vi, och jag ska hem och sova, haha. börjar bli gammal och skruttig ;) men sen i kväll ska jag iväg till sjöbo för att vara med på träningstävlingen i agility. missade förra gången, så nu måste det gå bra idag! kommer nog hem rätt sent, men det gör ju inget om man är ledig imorgon och på torsdag.

men oj, detta blev ett riktigt långt inlägg. nu måste jag gå in på facebook och kolla läget, sen är det dags för lunch.. undrar vad det blir för nåt gott idag..... host....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0