finska pinnar..

..är otroligt gott! bara så ni vet! käkade nyss några, tycker jag är värd det efter dagens kutning.
hann göra mitt inlämningsarbete, men vet inte om det blev så bra.. hmm, vi får väl se!
efter det var jag som sagt ute med Bezzie en runda, och nu har jag precis kollat på Top Model. Härlig kväll med andra ord. Nu tänkte jag dricka lite, nog för att kakorna var goda, men jäklar vad man blir törstig av dem. Nåja, efter det blir det ansiktsmask och lite mer tv, har en del program inspelade.


såhär såg jag ut i fredags :)



Kommentarer
Postat av: issa

så fin du är! :)

2010-05-12 @ 11:12:25
URL: http://pyjjamashallon.blogg.se/
Postat av: jasmine

otroligt fina bilder, johanna! <3

2010-05-17 @ 19:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0