back on track!

hallåja!
förlåt för kass uppdatering, har helt enkelt haft enormt mycket att göra. såg i statistiken att besökarna är lika många som annars, bra att ni är så nyfikna att ni kollar in varje dag ;)
i helgen har jag alltså varit på träningsläger, tränat 12 timmar tror jag, sammanlagt på två dagar då alltså. inte nog med det så var vi tvugna att springa slingan på idrotten idag, 5 km. var trött, men hade ändå samma tid som vanligt, så är hyfsat nöjd. efter det var vi med växt och djurlivs kursen ute vid en sjö och håvade. fick upp en massa äckliga kryp. nog för att jag älskar djur, men när man får upp en fet, spindelliknande, simmande larv... jaa då inser man att det inte är den sortens djur jag tycker om. HUH!
nu måste jag verkligen göra en uppgift om evolutionen i framtiden, som ska lämnas in om några dagar. idag är enda möjligheten för mig att göra den, så får lägga på ett kol.
efter det ska jag gå ut en till runda med Bezzie, och sen dega lite i soffan om jag hinner.

imorgon vet jag inte vad det är för lektioner i skolan, men på kvällen ska jag i alla fall till Kvarnby och träna.

Lyssnar just nu på fotbolls VM-låten. Lyssna, love it!


Kommentarer
Postat av: Filippa

Den är så sjukt bra!:D

2010-05-10 @ 18:33:13
Postat av: jasmine

"and then it goes back, and then it goes back

and then it goes back".. AAH, jag gillar den låten jättemycket! :D

2010-05-17 @ 19:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0