11 maj

god morgon! tisdag idag alltså, och förmiddagen har gått åt att läsa om judendomen och att öva på gamla högskoleprov. är riktigt trött idag, kom knappt upp i morse. nu vill jag bara ha sommarlov..
inte så lång tid kvar nu! :D
i eftermiddag har vi religion och svenska, riktigt segt. när jag slutat ska jag sola lite, om solen fortfarande är framme vill säga. eller kanske det går ändå. haha, en dag förra sommarlovet låg jag och solade när det var molnigt och regnade. normalt, jag vet, men är det sommar så är det ;)

asså idag luktar jag typ bränt. det luktar rätt gott, men skumt. funderar på om det är mina byxor eller mitt hår som luktar. hmmmmmm.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0