14 juli

Dagen började med att jag gick upp klockan åtta, och åkte till veterinären kl nio för att Bezzie skulle få en vaccination.. Efter det tog jag vi en långpromenad med pappa genom stan. Vid halv tolv åkte jag till stranden med Jasse. Fick dock lite panik eftersom jag körde på så gott som tom tank! xD Men jag kom hem igen i alla fall, som tur är :D

eftermiddagen gick åt till att fixa lite inför familjens semester-resa. Nu är det bestämt att vi åker till Stockholm en vecka, med en massa roliga saker planerat som skansen, gröna lund, båtturer mm. På vägen hem ska vi ta en heldag på Kolmårdens djurpark, med safari och delfin-show. Det ser jag verkligen fram emot! :D

Ikväll har ja varit ute i skogen och gått i en timme med Bezzie. Jag blev stucken av 3 myggj#vlar!! ARGH. Kommer klia sönder betten inatt känner jag. Dessutom har jag sett typ 100 grod-bebisar som korsade en stig rakt framför mig. De var verkligen pyttesmå och asmånga! :O


Kommentarer
Postat av: jasmine

aaaah! shit vad sjukt, jag läste detta idag och vi har också bestämt att vi skulle åka till kolmården, fast förmodligen om två veckor :D synd att vi inte åkte samtidigt :( :P<3

2010-07-23 @ 17:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0