skola

då var skolan igång igen. igår började jag vid halv elva och slutade typ halv fyra, så det var en lugn start. idag har det med varit lugnt, studiepass hela dagen. har faktiskt lyckats göra ett djurkunskaparbete om fodersmältningen. har hållt på med det aslänge, så skönt att det är klart :D visste ni att hästar inte kan kräkas? och att grisar äter majs? haha det första visste jag innan, men jag har inte så bra koll på grisar....
jaja tråkigt inlägg, har inget bättre att skriva om. hemma är allt kaos, saker överallt och snickare som börjar banka mitt i natten känns det som. hoppas de skyndar sig, vill bara ha klart köket så att man slipper slå i tårna i alla jävla lådor hela tiden! :o
idag har jag även gjort individuella(stavning?!) val inför tvåan och trean. ojojojoj säger jag bara, mycket plugg kommer det bli dessa åren.
nu ska jag typ göra nåt, får se vad.

ha det bra!



förresten! ni måste testa sånna knäckebröd som smakar kanel. de är asgoda!!! :D



Kommentarer
Postat av: jasmine

hahah, vi få KÄMPA tillsammans!:o xD och det är tack vare mig du smakade de där äckliga kanelknäcke! haha xD<3

2010-01-28 @ 14:57:17
Postat av: tindra

FÖRLÅT! jag lovar daj att jag ska bättra mig på att kommentera`! ;) kanelknäckebrö e gott :D

2010-01-29 @ 20:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0