Gott Nytt År, 2010!

jag vet att jag är sent ute men jag har en anledning. vaknade nyårsafton och så var den dagen förstörd. jag borde givetvis ha förutsett att något liknande skulle hända, med min jäkla otur. jag mådde nämligen så illa att jag höll på att kräka rätt ut över matbordet. så jag lämnade frukosten utan att ha tagit en tugga. det känndes som att huvudet skulle sprängas. sen låg jag i sängen hela dagen. jag hade feber och frossa om vartannat och kunde inte äta något. fyfan rent ut sagt, nyårsafton som är min absoluta favoritdag på hela året. så jag fick helt enkelt ha så enormt tråkigt hela dagen. orättvist värre! kunde med hjälp av stark vilja ta mig ut vid tolvslaget, något som jag är väldigt lycklig över. raketer är det bästa som finns! :)

men ja lyckan var kort. dagen efter var det lika illa, sängliggande hela dagen och knappt en matbit. inte något godis heller, vilket bevisar att jag mådde kasst. igår var det lite bättre och idag har jag mått helt okej förrutom att jag hostar och är lite yr. dessutom kom det blod ur min näsa innan, vilket aldrig har hänt innan typ..? asså inte näsblod riktigt, utan bara en liten lugn ström liksom. hahah lät sjukt men.. xD

 

okej nu kanske ni tycker att jag gnäller, men om jag säger såhär.. jag är sjuk maximalt en gång om året, och nyårsafton är den bästa dagen på året. risken att jag ska bli sjuk då är alltså 1/365. vad fan har jag gjort för att lyckas med/förtjänat det? hmmmm....?

jaja nu är det nytt år och nya prestationer gäller. som vanligt har jag absolut inget nyårslöfte.

men ska ändå försöka få höga betyg, återfå motivationen till en del saker, ägna mer tid åt agilityn, bli av med falska vänner, behålla viktiga vänner, försöka att inte irritera ihjäl mig på min pappa och min bror och ja, äta lite mindre godis kanske? får se vad jag lyckas med.

 

gott nytt år på er, hoppas ni får ett bra år! :)

2009- på ett sätt det värstå året i mitt liv. jag har fått lära mig hur det

känns att sakna någon på riktigt. Jag älskar dig Trixi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0