djurparken

ska vara i djurparken de kommande fyra veckorna, och ha kurserna etologi och sällskapsdjur. en massa projektarbeten o inredningssaker. ska inreda till skäggagam. usch de ser så läskiga ut, varför fick jag just dem?! ;S men ska nog överleva det med. ska iaf bli kul att komma igång med djurskötseln med. kommer bilder på djuren senare, när jag kommer in på min egen data. fick asfina bilder på t.ex. zebrorna och getterna :D
kommer hem sent idag, eftersom bussen hem går ner till stationen, och sen ska jag gå hem därifrån. nog hemma lite efter fyra. ikväll ska jag förmodligen träna med österlen. och sen kommer jag hem vid halv tio, och då är jag rättså död, fysiskt och mentalt, haha!

lägger in en bild på en skäggagam, så ni får se hur fula o läskiga de är!

Kommentarer
Postat av: Eva K

Man vill nog kolla studenternas djurintresse är genuint och inte bara gäller söta djur?? ;)

2010-01-19 @ 20:00:00
Postat av: johanna

ja jag antar det, haha :)

2010-01-27 @ 22:19:08
Postat av: jasmine

hahaha, nej men de är väl gosiga!:o xd<3

2010-01-28 @ 15:02:51
Postat av: tindra

Men urgh vad är det för äckligt djur?:O

2010-01-29 @ 20:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0