onsdag

goddá!
precis varit o käkat lunch, var faktiskt gott för en gångs skull, nåt tacoliknande med nachos :)
Dagen har bestått av en låång svenska lektion med retorik, alltså att tala inför grupp. usch jag hatar verkligen det. men gick superbra, jag lyckades skratta bort det mesta av mitt framträdande. kanske inte det man får högst betyg för direkt, men var förhoppningsvis underhållande, höhö!
hade även en fysiklektion, superdryg där man skulle räkna ut en massa gravitationskrafter.
F=G*m1*m2/(r)^2
där har ni formeln, så ni vet ;)

nåja, nu är det en timmes paus innan det är en tretimmarslektion med psykologi. kan det bli bättre...?
nej nu ska jag sluta upp med att vara så negativ! hmm.. Imorgon är jag ledig!! :D eller nja inte ledig, men tänker inte gå till skolan för att bara ha ett mattepass. ska ta en låång sovmorgon, mys framför tv:n och lite plugg. najsigt :)

och ja sen är det ju fredag- IGEN

åååh vad jag saknar allt det gröna. ge mig vår o sommar-NU!!

Kommentarer
Postat av: laila

Så underbart kort =)

2010-12-15 @ 20:29:08
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Fin du e :)

2010-12-16 @ 10:27:24
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0