godmorgon!

Åh nej, jag glömde öppna chokladkalendern imorse! :O

nåja, förhoppningsvis så smakar den lika gott på kvällen som på morgonen, haha!
idag hade jag sovmorgon.. har haft en kemilektion plus idrott. på idrotten var det dans, roligt & rörigt!

snart ska jag ha matte, och sen en kemilabb. kommer inte hem förren närmare halv 5.. buhu.

blir en promenad med Bezzie och kanske lite plugg om jag orkar. sen ska jag träna också, cykling och styrkeövningar.

typ en vanlig, trist måndag alltså.. vad ska ni göra?

Två veckor kvar, sen är det LOV. längtar faktiskt inet så mycket som jag borde, men det är faktiskt positivt, för då kommer tiden gå mycket fortare. Som alla vet så går ju tiden mycket långsammare om man längtar, eller hur?! :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

neeeeeej, hahaha men gud vad kul med dans på idrotten :D awesome!!! :D



SV: tack :)



PUSS

2010-12-06 @ 14:44:43
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0