FREDAG

wihio nu ska jag snart pulsa hem i snön. har suttit med matteinlämningen heeela dagen och klarat av de flesta av uppgifterna. nu ger jag upp! ska hem o baka lite julgodis istället, mycket roligare ju! :D

bara en skoldag kvar, sen avslutning, sen lov!! har hört att vissa hade avslutning idag, så himla orättvist alltså!! :o

men ja egentligen är det väl inte så farligt, kommer ändå inte göra speciellt mycket i skolan på måndag.
ska gå ifrån tidigare dessutom för o göra en grej som garanterat förändrar mitt liv. nåja det är lite privat. men ja, grymt nervös är jag iaf!

trevlig helg snyggingar!

Kommentarer
Postat av: Eila J

HEMMA FRÅN EGYPTEN NU! :D

2010-12-22 @ 16:51:48
URL: http://elfj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0