Praktik-månad!

Hejhopp!
Idag var det första dagen på praktiken. för er som inte läst här tidigare, så är jag på en veterinärklinik! :) 
gick upp kvart i sex i morse, snacka om att jag är helt slut nu.. huh!
Men ja en sammanfattning av dagen, orkar inte berätta allt; fick en enormt ful tröja att ha på mig, höll i en väldigt aggressiv katt, snaggade en stackars katt(haha), kollade på en sterilisering och mådde till min stora glädje inte illa alls av något som hände under dagen. Det är ju många som inte klarar av inälvor och blod mm, som svimmar eller liknande. det hade inte varit så lyckat att försöka bli veterinär då.. ;)
idag var det faktiskt bara hundar och katter på kliniken, hoppas på lite andra spännande djur imorgon. ska alltså praktisera i 4 veckor där! så börjar inte skolan igen förren i början av oktober tror jag det blir? Gutt att skjuta fram på uppsatser, prov mm.. :D

Hoppas ni mår bra också, trots att hösten är här..
Och juste, imorgon ska jag träffa min sötnos.. iih! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0