fredag!

heej!
slutet på lovet nu då.. skolan börjar ju på onsdag. usch kommer bli jobbigt! men samtidigt lite nice att komma igång igen, jag är den typen av människa som mår som bäst när jag har fullt upp :)
idag har jag varit ute i garaget och tro det eller ej-målat hela dagen! Haha jag var vit från topp till tå när jag kom in, som tur är var det en färg som försvinner när man skrubbar med vatten! Men ja, det gick bra faktiskt, hade radion på full volym och garagedörrarna öppna, folk som gick förbi glodde hyfsat mycket! ;D

ikväll ska jag äta smaskigt godis som jag fick på min födelsedag, och hoppas på att dt är något bra på tv! myyskväll! :)

imorgon åker jag med frida till malmö, undrar om där är några bra artister? nåja.. efter ett tag ska frida åka vidare någonstans, minns inte vafan hon skulle göra :S men då ska jag träffa en snubbe. haha han får kallas "snubbe". vet ju inte vilka skvallerkärringar som läser min blogg ;)
vi ska iaf gå ner till havet en sväng o snacka typ.. ska bli skoj :)

på söndag fortsätter jag min karriär som målare... haha!

trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0