7:e augusti!

Hej på er!
Väldigt tråkigt väder idag måste jag säga, var ute och solade en kort stund innan himlen täcktes av moln!
Herregud, sommaren är snart sluuut! Och det får mig att bli helt deprimerad alltså. Denna sommaren har varit alltför rolig för att ta slut så fort.
Liten resumé av veckan då.. spelat minigolf med friida, fotat en massa, tränat agility, satt in annonser på blocket, städat upp en massa i ett rum där nere, gjort mitt rum färdigt (nu är det bara gardinerna kvar), ätit en massa gott och.. vad mer?
Juste, igår var jag hos frida hela kvällen och fotade, bakade kladdkaksmuffins och hade filmkväll med henne och Caroline. Skoojigt! :) Vi kollade även på en inspelning som vi gjorde när vi gick i 6:an. HERREGUD!!
Hahah många skratt blev det iaf!

Förra veckan var jag som sagt i stockholm med familjen. Vi gjorde en massa, bl a skansen, gröna lund o kolmården.

Idag har jag inte gjort mkt mer än vaknat.. jo, ätit en räkmacka! :D
om typ en halvtimme ska jag gå ner till klostret, där frida sommarjobbar. Måste hålla henne sällskap så hon inte dör av uttråkning! Vi ska sedan försöka hinna gå i lite affärer innan dom stänger.
Imorgon är det dags för agilitytävling i Sjöbo. Jag längtar! Jag och Bezzie gör debut i agility-tvåan nu, eftersom vi blev uppflyttade efter vår förra "pinne". Får väl se hur det går, det har ju gått jättebra i hopp-tvåan så det ska nog inte bli några större problem :)

Oj nu får jag sluta babbla på.. om ni nu läst såhär långt så- trevlig helg! (och glöm inte att jag fyller år nästa söndag) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0