woow

tiden går så jäkla snabbt alltså! kom nyss på att det är torsdag eftermiddag! har en tråkig lektion kvar, sedan är skoldagen slut. är lagom trött idag, eftersom jag hade över två timmars mattelektion i förmiddags, och engelska efter det. hmm inte den lugnaste förmiddagen kan man väl säga...

slutar kvart i tre, vet inte vad jag ska göra i eftermiddag. kanske ut och övningsköra igen, gjorde det igår ;)
ikväll blir det träning.. och sen är det fredag=valborg!
lite konstigt är det allt att man ska gå i skolan imorgon..? men ja, överlever nog.

på lördag ska jag upp tiidigt, eftersom jag ska vara ute på brukshundsklubben typ kl 7 på morgonen. Det är dags för agility-DM. ska tävla både individuellt och i lag. orkar jag och Bezzie med fyra lopp på en dag? tveksamt...
men kul ska det bli, gick riktigt bra när vi var ute och tränade i gårkväll :)

vid klockan sju igår åkte jag ut till skivarp för att kollla på fotboll. ångrar det enormt mycket, eftersom att det var så mycket mygg att man knappt såg nåt. blivit biten i hårbottnen tror jag.. det kliar som fan! dessutom var där en massa fulla gubbar på en backe bredvid planen, som var lite överseriösa hejare. skrek och stod på hela tiden. kunde inte annat än att skratta åt dem.. stackars människor..

Kommentarer
Postat av: jasmine

ååh, vad kul med agility. önskar jag hade en hund som var intresserad av det, haha xD men jag kanske komemr och tittar på dig på lördag för jag har ändå inget för mig att göra :P :D<3

2010-04-30 @ 11:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0