varför..

ska alla lärare plåga en med att lägga muntliga redovisningar på fredag eftermiddag..?
fattar inte poängen med det måste jag säga. men ja, nu är det som det är, så jag och jasse håller på och övar på att prata om mänskliga rättigheter i kina och sverige. booring.

igår hade jag utvecklingssamtal och det var inte så kul. varade i en hel timme eftersom det var en del att ta upp. usch gjorde mig verkligen deprimerad, det går inte så bra i skolan just nu. måste kämpa hårdare! men jag är så himla lat...
har i varje fall tagit itu med ett av problemen idag, nu i morse. ska nog lösa sig!

ja men idag är det ju FREDAG! vad händer idag?
jag slutar vid två tror jag, sen ska jag plugga, övningsköra och kanske gå på bio ikväll, med hemligt sällskap!

imorgon skulle jag egentligen iväg på en födelsedagsfest, men ska hoppa det eftersom jag ska upp så tidigt på söndag morgon, då jag ska till karlshamn och tävla. det var min helg i stora drag. nu ska jag fortsätta jobba!


Kommentarer
Postat av: tindra

FÖRLÅT för att jag är så kass på att kommentera sötnos! Ska bättra mig.

2010-04-23 @ 11:48:32
Postat av: Amanda

Skönt att det är fredag

2010-04-23 @ 12:32:46
URL: http://juntunens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0