vååår!

så himla härligt väder det är där ute! fålarna sjunger och solen strålar, då är johanna glad! :D
tyvärr har jag suttit inne och jobbat med min inlämningsuppgift större delen av dagen. gav dock upp vid halv två, gick ut i trädgården och solade istället, grymt härligt var det!

nu tänkte jag kolla på sex and the city, och sen ska jag nog ut igen och njuta fullt ut av sista lovdagen!
vid sextiden ska jag åka till tåget, ska till kvarnby och träna ikväll. kommer inte hem förren vid tio.

förresten, igår såg jag Legally blonde på tv, älskar den filmen! haha skrattar lika mycket varje gång jag ser den. har du av någon anledning missat den, så måste du se den! :)
finns även en andra film, Legally blonde 2


Kommentarer
Postat av: PrisciLLa ♥

allt bra? ^^

2010-04-06 @ 17:17:38
URL: http://priscillass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0