torsdag

godmorgon! torsdag idag alltså, och jag sitter i skolan och njuter. Alltså jag njuter inte av skolan, men av att det är så himla fint väder där ute! Igår solade jag för första gången i år tillochmed, riktigt varmt och skönt var det! Ska försöka hinna med att göra det i eftermiddag med. Slutar vid tre idag, men ska kanske gå hem tidigare om vi inte ska göra något viktigt. Jag måste trots allt packa inför min resa till Stockholm imorgon. Hann inte med att packa alls igår kväll. Först var jag ju ute och tränade agility, och efter det kollade jag på två inspelade avsnitt av Flashforward. Efter det hamnade jag vid datorn igen...

 

Huh är nervös inför flygresan imorgon. Inte för att jag är rädd för att flyga, för det är ju jättekul. Men det är något fel på mina öron så de gör jätteont så fort jag kommer upp i luften. Och det är inte sånt vanligt lock som man kan ha ibland. Detta lock gör så ont att sist jag flög, när jag skulle till Skellefteå, satt jag och grät hela resan. Locket fortsätter dessutom att hålla i sig i cirka en vecka efter att planet landat. Enorm smärta! Så ni kanske fattar varför jag inte vill flyga....?


Kommentarer
Postat av: Emma♥

Ååh så bra! :> Min dag har vart super ;;)

2010-04-15 @ 20:14:08
URL: http://cookiecrumb.blogg.se/
Postat av: Mats Lundström

Verkar som du slipper flyga ;)

2010-04-15 @ 20:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0