torsdag!

godmorgon allihop! en ny härlig dag, solen skiner ute, och det gör mig lycklig :D
var i skolan redan åtta i morse för att ha matte, huh, alldeles för tidigt. men lärde mig en del nytt så det var bra att jag kom hit trotsallt. dagen är rättså tråkig. svenska, arbetsmiljö, och skoldagen avslutas med utvecklingssamtal. usch! resten av dagen är inte heller så rolig. får väl börja läsa på om muslimer och sen är det träning ikväll. hoppas jag hinner övningsköra lite innan träningen, det var ju riktigt roligt :)

men när denna dagen är över är det fredag! wiihii. tråkigt bara att ha redovisning imorgon av en sak jag inte kan. men, nu ska jag inte tänka negativt.. solen skiner ju trots allt... positiva tankar...


Kommentarer
Postat av: simone

Ola sötcookie! Vad göru för spännande? Jag tar break i arbetet (webbdesign) passar på att njuta av solen ;P

2010-04-22 @ 15:59:04
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0