såå trött!

halloj! jag har nyss kommit hem, efter att ha varit i Karlshamn och spelat pingistävling hela dagen. spelat riktigt bra stundvis, är väldigt nöjd med spelet i de flesta av matcherna. blev tvåa i damsingel öppen, riktigt härligt! :)

när jag kom hem var maten färdig, grillad korv. efter det gick jag ut och grillade marshmallows, jippie, äntligen! riktigt gott var det :D

imorgon är det alltså måndag igen. börjar inte förren kvart över tio, sen blir det matte, växt o djurliv och idrott. slutar rätt sent, och när jag kommer hem blir det till att jobba stenhårt för att bli klar med religions inlämningen.
vilken tråkig dag!

vad har ni gjort i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0