påskdagarna gör en "mett o trett"

ja usch, påskmaten och påskgodiset sätter sina spår, jag är enormt mätt, och känner mig helt tjock och trött...
idag har jag bara tagit det lugnt hela dagen och kvällen. igår var jag i skurup på agility och det gick sådär, bezzie fick för sig att en tunnel var ett monster som skulle sluka henne levande eller något... men kul var det!

blev intervjuad av tidningen direkt efter mitt första lopp. varför blir jag inte förvånad? jo, för jag blir fångad på bild vad jag än gör känns det som.. en gång när jag var ute och sprang i skogen, vilket jag gör ytterst sällan, en gång när jag var i skolan och typ skulle göra något val inför nästa skola(?), en gång när jag var och badade i havet, efter många pingistävlingar, en gång när jag skrivit en dikt på min första skola... listan kan göras ännu längre!
dock kom jag inte med i tidningen denna gången, de tog med några andra. haha gör inte mig så mycket, det jag sa hade nog inte blivit så bra i tidningen. jag var rätt sur eftersom inte loppet gick så bra, haha! xD

igår på kvällen när jag kom hem var det bara att duscha och byta om, sen åkte man till tomelilla på fest hos Vilma, som fyller år nästa torsdag. grattis!

imorgon ska jag till Landskrona för att spela pingistävling. undrar om man överlever, det är ju någon som har blivit mördad efter ett parkeringsbråk där.. får väl se upp!

Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0