nationellt prov

godmorgon på er! för mig har det inte varit en god morgon, började med nationellt prov i engelska. suttit och skrivit uppsats i nittio minuter. lagom seg i huvudet man är nu då.. vet inte riktigt hur det gick, engelska är jag inte så bra på att förstå mig på betygskriterierna. men jaja, då var det med gjort! :)
fick nyss reda på att jag fick högsta betyg på religionuppgiften jag lämnade in i måndags, vilket gör mig enormt glad! om man tänker på vad jag fick förra gången, (eller inte fick). :D
så glad att mina ömma ben nästan slutar göra ont. har ont eftersom vi hade riktigt grym benfys igår på träningen. kommer inte kunna röra mig om några timmar gissar jag på...

ikväll ska jag skippa plugga tror jag. bara ta det lugnt, träna lite agility och sen kanske ut och kolla på när broren spelar fotbollsmatch i skivarp. får se senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0