godmorgon!

onsdag förmiddag nu då! blev ingen uppdatering igår eftersom jag hade fullt upp med skolarbete och sen träning. egentligen har jag en massa att göra i skolan idag med, samhälle ska redovisas på fredag, ocjh det har jag inte börjat med. religion ska lämnas in på tisdag, men den uppgiften har jag ingen lust att göra, med en förklarlig anledning! och sen på måndag är det redovisning av naturkunskapen, men den har jag och jasse nästan klarat av helt redan. förutom detta har jag en djurkunskapsuppgift som ska in, matteuppgifter som ska göras, en labbrapport som ska lämnas in.... huh. som om det inte vore nog har jag nationell uppsats i engelska nästa onsdag. ta mig härifrån!
nu får detta deprimerande inlägget avslutas.

ska skriva något roligt istället: igår kom mitt körkortstillstånd! :D håll er inne om ni vill överleva, ska övertala mamma att jag ska få köra ikväll, hahah!

Kommentarer
Postat av: jasmine

HUUUH! snacka om mycket vi har egentligen! :o hur ska man hinna det på 6/7 veckor, eller vad det är kvar? :s - hahah, jag måste få följa med någon gång när du ska köra! :D :D

2010-04-21 @ 11:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0