fredag

godmorgon alla glada! fredag idag=wiiie varning! :D
haha, tråkigt nog har vi redovisning i samhällskunskap i eftermiddag. haha mitt och jasses tal är inte så bra direkt, men strunt samma. bara vi får det gjort!
skulle egentligen åkt till malmö för att fira valborg med tindra och emma, men ja det har hänt en sak med tindra, så vi struntar i det. ska kanske bara ut och kolla på en brasa med jasse istället, får se!

jäklar vad jag är sugen på kladdkaka! men nej, inget onyttigt ska inköpas mitt i veckan. :)

Kommentarer
Postat av: jasmine

jojojo, snällasnälla kan vi inte vara lite onyttiga? det är ju ändå fredag ! :D haha :P hoppas det blir fint väder ikväll annars kommer jag frysa ihjäl :s men i sånna fall får vi se på bio eller ha filmkväll hemma, det var faktiskt länge sen vi hade det :) <3

2010-04-30 @ 11:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0