ÄNTLIGEN KLAR

med religionsuppgiften! har suttit med den i nästan tre timmar idag, och hela dagen i lördags, så skönt att äntligen ha den inlämnad. blev nöjd, men tror inte min lärare blir det. aja, strunt samma, det får bli som det blir!

idag hade vi matte på förmiddagen, har gjort av med min mattebok så ja har inte jobbat alls med matten. som tur är har johanna i klassen hittat min bok, så får väl jobba på med det på onsdag eller nåt. växt och djurliv-lektionen gick åt till redovisning av ett arbete vi har hållt på med jättelänge. hrm gick väl sådär, men nu är det över i alla fall! på idrotten hade vi orientering, och det gick bra, trots min usla kondition. har inte sprungit alls sen i somras, men ändå var jasse och jag snabbast. tänka sig hur snabb jag hade varit om jag orkat träna upp kondisen...

nu ska jag gå ut en sväng med Bezzie i det härliga vädret, och sen blir det Top Model klockan åtta på 3:an.



Tänker i fortsättningen alltid sätta © Johanna Olsson på mina bilder,

då jag har hört att många idioter tar bilder från folks bloggar.

Vill verkligen ha mina bilder för mig själv.


Kommentarer
Postat av: Emma Bieber♥

snygg bild ;)!

2010-04-26 @ 19:45:36
URL: http://cookiecrumb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0