äntligen hemma igen

träningen var bara själv-tortyr. jag kunde knappt gå, men försökte kämpa på ändå! det gick väl sådär...

men nu är jag äntligen hemma igen, och har lagt på en ansiktsmask för att kunna slappna av bättre. en arraksboll har åkt ner i magen, så nu är jag på bättre humör! kakor har den positiva effekten på mig! :)

snart bär det av ner till duschen och sen ska jag och bezzie sova, för att vara så utvilade som möjligt inför morgondagen. då är det agilitytävling i skurup! ojojoj, jag undrar om min smärta har släppt tills dess? hoppas verkligen det, annars kommer det inte gå bra..
HUH


lermask med alger.  -ser någon spöket på bilden?

Kommentarer
Postat av: Zasu

SV: Ja, jag tror påsklovet blir hur bra som helst, förutom läxorna ^^ Vad ska du göra på lovet?

2010-04-01 @ 22:15:31
URL: http://accio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0