Studiepass

En helt vanlig onsdag. Sitter vid en dator i skolan och halvjobbar på studiepassen. Har faktiskt varit duktig och pluggat på naturkunskapen. Fattar inget, men har i alla fall läst det. Lovet nästa vecka kommer väl mest gå åt till att göra inlämningsuppgifter och sånt, eftersom jag är lite efter med det. Sen måste jag repetera hela matteboken, jag ska tenta av matte A typ vecka 46. Blir skönt att få det gjort. På lovet ska jag även rida islandshästar med Frida någonstans. Det ska bli riktigt kul, har inte ridit på 3-4 år, och jag saknar det faktiskt ibland. Ska även sova LÄNGE! Något som jag inte har tillfälle att göra speciellt ofta..
I helgen är det agilitytävlingar, både lördag och söndag. En hel helg till det jag faktiskt tycker är kul att göra!!! :D
Kan knappt tro att det är sant. För första gången på väldigt länge längtar jag efter att det ska bli helg. Slippa röra en pingisboll på 2 dagar, underbart 

Tänkt på en sak? Jag bloggar!

Kommentarer
Postat av: jasmine

haha, det blir nog samma för mig att plugga nästa vecka! känns som det inte räcker med en vecka :s

2009-10-21 @ 11:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0