lov

Visst, lov är underbara på alla sätt..
Jag älskar att sova länge, att kunna äta frukost o göra mig i ordning lääänge, och att kunna gå och lägga mig igen om jag inte orkar vara uppe. Jag gillar att vara hemma och mysa med Bezzie framför TV:n och att vara uppe hur länge som helst på kvällarna.
Men jag gillar inte att jag blir så fruktansvärt rastlös!
Trots att jag tränar varje dag, både pingis och agility, plus joggar o sånt, så känner jag ständigt spring i benen, något som jag alrig upplever när jag är i skolan. Hur kan detta komma sig?
Jag är nästan mer aktiv under lovet, förutom min hjärna, den har semester. Men ändå vill jag röra mer på mig? Jag förstår mig inte på det.
Nu är det fixat så att jag och Frida ska till nåt ställe och rida islandshästar imorgon, i TRE TIMMAR!
Snacka om att jag kommer ha enorm träningsvärk efter det, jag har trots allt inte ridit på flera år, och så börjar jag med en tretimmars-tur ;o
Men kul ska det bli, det ska jag se till! Kommer förmodligen göra bort mig, för Frida hade sagt till dem att vi hade stor ridvana eller nåt..? okej jag har ridit i fem år innan jag slutade, men jag var väl ingen stjärna direkt. Kan svänga och stanna, men det är typ det enda. Aja får väl visa att jag är den nya... öhm kan inga ryttare?!
Typ.. baryard heter en, hahah okej, jag är den nya Baryard :D
Nä nu börjar jag bli lite trött känner jag, jobbade som ett djur på pingisträningen idag och innan dess körde jag agility med Bezzie, det känns lite i benen o skallen nu.
Ska kolla på Oskyldigt dömd klockan nio, med lite teé och dom nya kexen som är skitgoda. Det är sånna Singoalla tror jag dom heter, med lakritssmak i mitten :D
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0