Hm?

OJoj, det var sjukt länge sen.. kom på idag när jasmine sa att hon kollat på min blogg, att jag har en. ehm jaa, det går ju bra för mig att uppdatera och så, den 16 januari var det sist, och nu är det den.. 20 oktober.
Börjat gymnasiet o allt. Riktigt skoj är det, bra klass o lärare, plus att vi är ute i djurparken o sköter om djuren ganska ofta. Jag känner att det verkligen är djur jag vill arbeta med i framtiden. Har aldrig varait mer säker på något i hela mitt liv.
Ja sen kommer man till det oundvikliga; pingisen. Det är något jag inte tyckt om på säkert 3 år, och ändå fortsätter jag. Då undrar ni säkert vad jag är för en dum jävel som tillbringar all min fritid med något jag inte tycker är kul. Och ja, det undrar jag med. Jag känner ett tvång att fortsätta, eftersom det är den enda sporten som jag är bra på. Jag vill få bekräftelse på att jag faktiskt klarar av att vinna. Jag är en sån som älskar att vinna men hatar att förlora. Det kvittar vad det gäller. Vinna är nog en av de bästa som finns. Men när till och med suget att vinna har försvunnit.. vad ska man då göra? När man inte vill träna, eftersom det är en del där som man verkligen inte vill träffa. När är det dags att sluta förstöra sin egen fritid?
Vi får se..

Kommentarer
Postat av: emma

tycker du är för bra för att sluta, men man ska förvisso inte hålla på med något som man inte tycker är roligt.

2009-10-21 @ 11:13:12
Postat av: jasmine

men det blir säkert bra även om du slutar med pingisen. du har ju agillityn också och så kan vi träna tillsammans annars :D jag har ju funderat på att sluta med fotbollen men vet inte vad ska göra för att fortsätta hålla kroppen i form och träna :s jag menar det händer inget om man är ensam, det är jättetråkigt :s vi får prata om det !:D<3

2009-10-21 @ 11:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0