halloween

Hallå på er!
Har fått ett uppsving i besöksloggen, skoj :D
I torsdags var jag som sagt och red islandshästar med frida hela dagen. Tror stället hette gimlelund. Det var en väldigt fin tur iaf, på vägar och genom en skog som var alldeles gul. Det var riktigt fint! :D
Vi töltade en massa, och efter ett tag fattade även jag hur man skulle göra. En sak som jag gärna gör om ska jag säga! Hästen jag red på hette Geifjun, och hon var riktigt fin :)
Idag är det alltså halloween, en sak som jag inte firat på typ 7 år? Men hittade lite gamla masker o sånt, så var tvungen att prova det. Kolla på bilderna, gulliga va? haha!
Även bilder från hästturen.


Jag & Bezzie har spökat ut oss x)


Jag & Geifjun, Frida & Glanna


Geifjun & jag


Kommentarer
Postat av: jasmine

ahahah, sjuk bild! xD åh, jag vill också rida islandshäst! :o:)<3

2009-10-31 @ 19:15:33
Postat av: emilia

HAHAHA! bezzie ser ut som värsta bäbisspöket xD Sööt islandshästen var <'3

2009-10-31 @ 21:05:10
Postat av: FRida

Hahaha naaw vad tjock min häst ser ut... ^__~ Jag blev helt rädd för Bezzie först jag såg inte att det var hon.. xD

Aaa detta får vi göra om :)

2010-02-11 @ 07:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0