en vanlig torsdag

Hallå!
Har datorkunskap i skolan nu, är klar med det mesta där faktiskt. Är riktigt hungrig, så det är hyfsat svårt att koncentrera sig på att jobba. I morse åt jag en ny sort av min speciella youghurt med vetekorn i. Denna hade päronsmak, och den smakade allt för starkt så jag blev helt illamående o kunde inte äta upp :S
Längtar till lunchen nu, men har inga stora förhoppningar på att det kommer vara ätbart. 
Menmen.. idag är det en helt vanlig torsdag, vilket innebär att jag slutar vid tre, sätter mig vid TV;n för att kolla på Fresh prince in Belaire(?), äter middag, tränar pingis, duschar och går o lägger mig.
Riktigt seg dag men det får gå för att imorgon är det fredag, och det innebär att LOVET börjar :D
I helgen blir det visserligen ingen sovmorgon över huvud taget, men det gör inget eftersom det är agility! Längtar som in i..! Sen nästa vecka ska jag sova läänge.

Hörs! (visst är jag flitig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0