uppdatering

jag har som ni säkert märkt inte orkat blogga under julen. man ska umgås med släkt och vänner då, inte sitta vid datorn och vara osocial. men nu kommer en kort summering:
julafton spenderades här hemma med familjen plus morfar, majbritt och zigge. seriöst jag höll på att sprängas av all julmat, usch! fick iaf allt jag önskat mig: filmer, hårinpackning, presentkort, pengar, smycken, hårinpackningar och en sit-ups bänk. haha den sistnämnda är så sjukt jobbig, men man känner att den gör nytta. sexpack nästa kanske?! ;D
resten av julhelgen har jag mest tagit det lugnt med familjen och varit på stan med tindra. letar efter en ny mobil men hittade bara sånt billigt skit som håller i en dag. men vissa köper ju sånt, hehe. ska nog göra ett nytt försök nu i eftermiddag, har inte varit på phonehouse än, där kanske finns nåt. är lite inne på dessa mobiler:
HTC Touch Diamond 2, Sony ericsson Satio, HTC Hero, eller en IPhone. vilken tycker ni jag ska köpa? någon annan som är bättre? :)
har redan sett filmen twilight två gånger nu, en gång i fredags och en gång igår, haha bara för det är snygga pojkar i den. nej men den var lite bättre än jag räknat med. inte i närheten av böckerna men det hade jag inte förväntat mig heller.
ikväll ska jag nog på bio med frida. det blir isf New Moon, tvåan i twilight-serien, kl 21.15, ses vi där? ;D nej skoja bara, vill bara vara med frida ikväll så glöm det. haha! sugen på att se avatar med, kanske ska göra det nästa vecka nån gång, nu har jag ju presentkort på sf bio, så kan kolla på några fler filmer. wiie!
hörs, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0